Hoe kan het zijn dat ik een factuur ontvang terwijl ik niet in het GHZ ben geweest?

Het kan zijn dat u niet in het ziekenhuis bent geweest en het overzicht op de factuur toch klopt. Bijvoorbeeld omdat door uw huisarts of een andere (eerstelijns) aanvrager materiaal is afgenomen en dat dit is opgestuurd naar het Groene Hart Ziekenhuis voor onderzoek. In dat geval brengt het GHZ de kosten bij u (of uw zorgverzekeraar) in rekening. Indien u toch twijfelt over een factuur, neem dan contact op met de patiënten/debiteurenadministratie via (0182) 50 52 44. Als u vragen heeft over uw eigen bijdrage, eigen risico of polisvoorwaarden, neemt u dan contact op met uw zorgverzekeraar. Als u vragen heeft over uw overzicht of afrekening van uw zorgverzekering, waarbij de vraag gaat over de afgenomen zorg bij het Groene Hart Ziekenhuis, neemt u dan contact op met patiënten/debiteurenadministratie via (0182) 50 52 44. Houdt hierbij uw patiëntnummer, behandeldatum en/of naam van de behandelend arts bij de hand.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen